عاشقان خلافکار🔪p3

عسلناز · 16:17 1399/12/05

اگه خوشت اومد مدیونی نظر ندی^________^

ادومه🐝😊

اززبان آدرین خطی🐝🐝

نمیدونم چرا وقتی میبینمش یه جوری میشم،آدم دلش میخواد بشینه و ماه هاوسالهاوروزهاوساعتهاودقیقه هاوثانیه ها....بشینه و به دوتا چشای آبیش که انگاراقیانوسیه که من توش غرق شدم...آه نمیدونم چی داریکهانقدرمن‌عاشقتم❤️

دلم میخواد بهت بگم عاشقتممم،بگم که دوست دارم،اما که چی تو...منو دوس نداری.

دلم میخواست بهت بگم امشب با من میای بریم زیرنور ماه،قدم زنان،.....یه آدمی و خفت کنیم و بکشیم🔪

(عررررر دیدید چه زد حالی زدم😈)

اززبان مری کیوتمون❤️❤️

دراز کشیدم رو تخت و آهنگ فارسی بهنام بانی(عرررر تو داستان مثلاًفارسی بلده)این عشقه رو گذشتم.

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

خوبه که تو دل بستی به این عشق ●♪♫
تویی آخه بهترین عشق… ●♪♫
اولین و آخرین عشق! ●♪♫
خوبه آخرش به تو رسیدم؛ تورو به دنیا نمیدم ●♪♫
تورو دوست دارم شدیداً… ●♪♫
این عشقه که من و تو خوشبختیم، توی دل هم رفتیم! ●♪♫
عاشقای سرسختیم عشقم… ●♪♫
این عشقه که من و تو آرومیم، دیوونه ی بارونیم! ●♪♫

شعر : کارن موسوی
لیلی و مجنونیم عشقم… ●♪♫
این عشقه که من و تو خوشبختیم، توی دل هم رفتیم! ●♪♫
عاشقای سرسختیم عشقم… ●♪♫
این عشقه که تو رو من حساسی… ●♪♫
دیوونتو میشناسی! همونی که میخواستی عشقم… ●♪♫
دست خودم نیست که انقد عاشقتم! ●♪♫ 

نمیتونه قلبم از تو دور باشه یه کم… ●♪♫
کار دله این عشق؛ وای از دست دلم وای!! ●♪♫
هیشکی به غیر از تو به من انقد نمیاد… ●♪♫
میدونی که قلبم تورو دوس داره زیاد ●♪♫
غیر از این از دستم کاری بر نمیاد ●♪♫
این عشقه که من و تو خوشبختیم، توی دل هم رفتیم! ●♪♫

تنظیم قطعه : حامد برادران
عاشقای سرسختیم عشقم… ●♪♫
این عشقه که من و تو آرومیم، دیوونه ی بارونیم! ●♪♫
لیلی و مجنونیم عشقم… ●♪♫
این عشقه که من و تو خوشبختیم، توی دل هم رفتیم! ●♪♫
عاشقای سرسختیم عشقم… ●♪♫
این عشقه که تو رو من حساسی… ●♪♫
دیوونتو میشناسی! همونی که میخواستی عشقم… ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

😊😊😊😊😊😊😊😊❤️ 

من عاشق این آهنگم یادش بخیر از مامان بزرگم که مامانش ایرانی بود فارسی رو یاد گرفتم.روحت شاد مامان بزرگ ♥️ 

 

اززبان مجنون♥️آدرین🍓🍓

آهنگ سینیوریتا رو گذاشتم و غرق در افکارخودسرانه شدم.نمیدونم وقتی آهنگ گوش میدم یه لحظه صورت مرینت میاد جلو چشمام.یعنی چنگنه جیگره(هوییی داداچ با مری درست صحبت کناااا‌😐) 

که یهو دیدم کاگامی اینهو جن جلوم ظاهر شد،اول یه نگاه بهش انداختم و متوجه نشدم اما بعد فهمیدم و دوباره نگاکردم. 

کاگامی:سلام ریییس

گفتم:چیه؟چی شده؟خوبی؟چرا صورتت زخمه،چرا میلرزی،چرا صدات گرفته و....؟؟؟؟؟؟

کاگامی:چیزی نیس لامسب سوژه که قراربودبمیره دست در رفت.

من:تنهابود؟خودت چی تنها بودی؟

گفت:آره تنها بود،نه مرینتم باهام بود.

من:یاخدااااا،مرینت حالا کجاعه؟

کاگامی:اون حالش خوبه رییس فقط ...

من:چی چی؟