عاشقان خلافکار🔪p1

عسلناز · 18:37 1399/12/04

سلام عخشولیام😊

دانشآموزای نمونهههه⭐️

بروید شوت شیدتوی درسِ ادومه😆

اززبان مرینت🧚🏻‍♀️

آدرین بهم گفت که از این به بعد میتونم لباسای گروه رو طراحی کنم😆انقدرخوشحالم که نگو و نپرس😐.

ساعت۱۲شب

همون لحظه داشتم حرفای امروز رو مرور میکردم...تق تق...

شخص:میتونم بیاتو؟

من:شما؟؟

شخص:جناب آقای داداش لولو

من:اههه لوکا تویی

لوکا:پ ن پ....عممه:|~

من:هویی....عمه من عمه توهم میشه مارموز

لوکا:عاممم رییس کارت داشت&_________&

من:چه کاری دااشی!!؟؟؟؟؟؟؟

لوکا:نمد...راستی مَست کرده حواست به خودت باشه

من:لازم نبود بگی،اما مرسی

لوکا:الهی قلبون آبجیم بلم من😍

من:عزیزم،داداشم،الاغ،نفهم،بیشعوررر،من دیگه.....۲۳سالمخهههههههه(نقطه چین کشیدن کلمه به صورت عصبانی)

از زبان آدرین خفنع🌻🌻

به مرینت گفتم بیاد کارش دارم،نمیدونه چه نقشه ای براش دارمنمم🙊

.....

بمونیدتوخماری

بایییی